it keeps getting better

Nu har jag äntligen börjat dra ner på medicinerna och det mesta snusket i min hals har börjat läka så. Jag är på bättringsvägen mes stora kliv och ska faktiskt börja jobba igen nu på måndag. Hoppas att jag ska vara helt frisk tills dess, men det är nog att hoppas lite för mycket, men jag ska försöka i alla fall. Som "tur" är har en av mina favoriter slutat och den andra är ledig denna vecka så jag har ingen som kommer få mig att skratta mer en Uffe! Det gör sjuukt ont när jag gäspar och skrattar, det är hemskt! Det är ju bland det bästa som finns och det jag mestadels gör bäst så just nu är jag ganska arg på mig själv ganska ofta haha! Men som sagt, nu är det bara alvedon jag äter så snart så är jag pigg som en mört och mina planer ska sättas i verk! LÄÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0