i'm a skidgay

I morse såg jag en kille med "skid bränna" dvs han var solbränd och hade linjer efter sina skidglasögon vilket fick mig att sakna ååh.. Jag saknar att åka skidor! Så otroligt mycket! Tror det var säkert minst 2 år sedan jag åkte skidor och jag verkligen verkligen vill! Då tror jag det var kläppen vi var i (inte mitt favorit ställe) och då var jag så sur för att jag var sjuk och i stort sett inte kunde åka. Och jag missar ju åre high five på lördag också vilket sved lite extra i själen, för det ville jag verkligen gå på men, jag är inte dne som är den utan. Får jag inte med mig miss wilson och Elin på söndag, då drar jag själv! 450:- för en dags skidåkning (liftkort) i kungsberget (som är jävligt ok om man inte åkt på ett tagmed buss dit/hem Så taggad är jag på skidor så, ikväll ska det bokas minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0