"grönare val"

Jag gillar att företaget har en grön syn på saker och ting. Det kan vara miljövänligt och hej och hå, vi har stora planger och jag vet inte hur mycket grönt det kan vara på ett kontor men ja, jag tror inte att vi ligger långt ifrån grönskalan på ett växthus (för att göra milja reklam liksom)

Så slog det mig. Jag tyckte det var ganska kul.. Jag kan dock vara dum i huvudet, men jag skrattade åt det som tusan. I vår "miljö kampanj" står det att man ska äta grönt och att vi äter alldeles för mycket kött (jag känner mig träffad, ja) och att vi ska minska på importen och äte frukt/grönt som är närodlat... samtidigt som det stod att "vi ska äta efter årstiden" .. Då har jag bara en fråga.. hur fan tänkte ni nu? Vilka grönsaker jävla växer ur snön?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0