good start

Idag var jag inte bakis (konstigt nog) där emot väldigt trött när jag vaknade. Jag gick upp, gjorde en bra frukost, yoghurt med crunchy, mörkt bröd med skinka ost och sallad, kaffe och ett glas mjölk framför Rachel Zoe project, en riktigt bra start på morgonen. Sen ÄNTLIGEN som jag längtat, körde jag mitt första träningspass!
Jag vet att jag borde veta bättre än att träna dagen efter man druckit men jag var så otroligt sugen så jag tänkte, vad fan, jag kör! Så jag värmde upp med 10 min på det jag kallar min egna lilla "cross trainer" sen körde jag utan någon vila:
breda armhävingar: 10x2, 12x1
sit-ups:10x3, 12x1
rygglyft:10x2, 12x1
"kissande hunden: 10x2, 12x1
utfall: 10x3
plankan: 30 sek x 3
och sen gick jag av mig på crossen 5 minuter. Så hade ett jävligt effektivt pass måste jag säga. Jag är allt annat än charmig när jag tränar, svetten sprutar och jag pressade mig så jag kände smaken av bakfylla men, just nu är jag så otroligt jävla nöjd! Så, ett bra första pass på ca 30 minuter, effektivt och smidigt! dvs första träningspasset, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0