get some sleep

idag har jag lyckats genomföra planeringen jag hade och lite till utan att stressa ihjäl mig och ändå behållt den sociala biten. Dick känner jag nu att jag borde pluggat med körkortsteori, det är repitition som gäller nu för fröken brundin. Har varit duktigt med träningen och maten idag, känner att allt bara går bättre och bätre. Kan dte bero på rökningen? Det kan vara en stor faktor i det hela!


Nu ska jag packa ihop inför morgondagens bravader, bli lite vardagslyx med de där två som jag aldrig blir av med (som aldrig blir av med mig) Så, nu ska jag packa en ny väska, måla naglarna, och unna mig ite godis (tidningar) och sova. Får se om jag ens hinner öppna tidningen innan jag somnar, blir svårt!  Blir en lång dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0