fredag kväll

har haft en soft dag med syster, mamma och som avslutades i stallet med Ellan. Har äntligen fått börja "små rida" även om det inte går riktigt så bra som det borde, men det har inte varit min dag idag heller. Halsen har krånglat, jag är mer eller mindre förstoppad pga medicinerna jag ätit, jag har gråtit lite, har varit klantig och lyckats bli sparkad på foten - aj.  Och det är två grabbar till som ska med på Rise Against och jag har lyckats skaffa min en att rida axlar på hela kvällen, det kommer bli awesome! HAr lyssnat in mig som fan ikväll och är über taggad på 19 mars! Ja rolig fredag hittills..
Snart bär det av till stan med Firran för bättre tider, ångrar redan att vi inte valde en humor film eller kollade på björn rosenström på olearys i haninge. Men, vi är som vi är, hur kan man inte älska oss? Ja, Ritualen ska ses ikväll, det är premiär så det kan man ju inte missa? .. Spännande, kommer med andra ord inte kunna sova ikväll, men det är det nog värt. Så ser min fredagkväll ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0