april, april utan sill

Kör lektionen gick bättre än vad jag trodde, även om jag faktiskt var så mentalt urladdad efter körlektionen att jag började gråta när jag satta mig och körde hem i mammas bil, jag vet dock inte om det var av lättnad eller all den pressen jag har på mig just nu, press jag tar på mig själv så jag har bara mig själv att skylla när det gäller den delen...
Hur som helst, Janne som är min nya bilskolelärare och är hur jävla grym som helst fick mig att tagga till och tro mer på mig själv och inse att jag faktiskt kan mycket mer än jag tror och visar. Det måste ut! Så, jag har teori att plugga, på söndag ska jag boka SKRIVNING! Så redo tyckte han att jag var, jag ska kolla med jobbet och boka in 4 dubbel lektioner (plus lite körning hemma) och efter det ska jag i mitten av april skriva och köra upp! Den ni! Så nu ska jag ligga i lite extra, och när jag läst ut alla dessa böcker sitta och göra lite körkortsprover på datorn 3 gånger i veckan. Nu jävlar i havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0