två dagar kvar

Har precis, eller ja, för en stund sen inledigt röjningen/tömningen av mitt skrivbord, det börjar bli riktigt fräscht faktiskt. Så ringde Jocke och undehöll mig en kort stund också samtidigt som Timo kommer förbi och säger "här lina, här har du din avskedspresent" och lämnar en metallbricka med Carlsberggravi på mitt bord, livet är roligt haha. Känns otroligt konstigt, börjar kännas mer eller mindre i hela kroppen att dte är stora förändringar igång nu. Jag vet inte så mycket om min framtid, jag vet bara vad som  händer i nuet och att jag har en späckad celibration helg framför mig. Kan knappt bärga mig!

Som sagt, röjning står på dagens schema för att jag ska vara på den säkra sidan och inte glömma någonting. Tror egentligen jag är i stort sett klar med bordet, nu är det väl nästintill bara tömningen av datorn kvar (inte för att jag får behålla den, men endå) Man arbetar ju under tiden också, så det är lika bra att smygstarta.. he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0