sommarnätter

Har haft en underbar långhelg!
Det började i fredags med vin i hästhagen med Ellan och Bella, underbart! Vi satt och pratade skit, fotograferade och somnade senare hos ellan till vänner, vi satt ute till halv ett i hagen, kan låta riktigt lantis, men det var otroligt underbart. Folk måste dock undrat när vi satte oss där och dessutom kommer cyklandes med en vindunk, filtar, vattenmelon och en stor kniv, ja, vi är ju inte helt rumsrena vi haha!
Igår (lördag) red vi ut barbacka på morgonkvisten, riktigt mysigt och bra balansträning med för den delen! Efteratt vi fixat allt i stallet la vi oss med hemmagjort saltvatten i solen en stund och åkte sedan iväg och tog årets första dopp med ellans vovvsi Bim! Var oväntat mycket varmare i vattnet än i luften så det var riktigt skönt (det blåste vid vattnet) smarta som vi var glömde ellan trosorna, jag bikini överdel och båda två ba ba.. handdukar! Men, kul var det! Och en bra promenad dit och tillbaka till bilen blev det, riktigt offroad och riktigt nice! Efter det var det för firande av Tessan med tacos och tårta! Sen kom Matilda över och det var 3 vinboxar på 3 otroligt snygga tjejer i hästhagen med systemkameran i högsta hugg! Blev ruggigt bra bilder om jag får säga det själv och runt 2 tiden tog jag min älskade.. trasiga cykel hem. mysigt!
idag har jag varit lite bakis, dock mest trött. Det var inte min dag idag någonstans, jag har varit heldeppig och ja, allmänt nere över en jävla pissgrej som inte ens är värd att nämna.. Som tur var kom ellan och räddade mig från detta, det blev lite cougar town, skitsnack, vattenmelon och tårta framför tv:n, helt underbart! Sen kom mamma och hämtade mig när jag ridit och avmaskat firren, (han var otroligt duktig!) så hämtade jag saker som skulle hämtas hos farmor och farfar, kramade lite extra på dom och åkte hem för en snabb middag och träning i spåret. Är fortfarande ja, jag vet inte vad jag ska säga.. Off? Känns som att dte börjar bli dags att avrunda denna kväll ganska snart och hoppas på att morgondagen har ett bättre humör att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0