pretty little liars

Hade en rikigt mysdag igår. Det började med att jag var i stallet på morgonen, sa hejdå till ellan som åkte till peace and love och tog hand om firrens öga som hade blivit otroligt mycket bättre. Sen åkte jag och Camilla (ellan & tessans mamma) till fiket och åt sen frukost men Tessan och några av hennes jobbar kompisar.
Efter dte började sökandet efter en liten insjö där vi kunde bada hundarna som var med på fiket. Det blev en lite promenad, en rejältur med bilen och sen, en lite badstund med hundarna på Östnora innan jag fick skjuts hem. När jag kom hem var dte inte lika bra, jag tränade - gick bra, pluggade - kom en bit, diskade- yes jag kom ihåg men.. Maten var inte klar när någon kom hem, att en sådan liten grej kan förstöra så mycket är för mig helt ofattbart.. Idioti!
Efter några timmar kom Rille förbi på kaffe och skitsnack, kommer inte ihåg sist jag träffade honom, jag behövde min rille dos. Vi har alltid skit kul ihop, du är bäst! Så vi ska ses igen när vi båda kommit hem från våra resor, i morgon åker han till Holland i 10 dagar och jag har andra små sverige trippar jag ska genomföra innan mitt sommarlov är slut.
Rille skjutsade efter det ner mig till stallet, runt 8 tiden sådär. Då blev det en inte allt för lång ridtur (fortfarande sjukt varmt ute, jag förstår det inte) och vid 9 sa jag hej då till firren för ett riktigt bar ridpass och Tessan som åker iväg ett tag till Skåne och cyklade till Firran för prommenad och seriemys till en nya favoritserie från min sida: Pretty little liars som jag ska försöka kolla på nu i min lunch/dagspaus efter 3 timmars vattenpressning i solen, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0