nationaldagen!

började med att vi släppte hästarna på sommarbete, självklart hade jag kameran i högsta hugg! Efter dte blev det fika med samtliga som var med vid utsläpp. Som om inte de räckte blev det lite glass och kokt korv på eftermiddagen, otroligt sommrigt och gott även om jag just nu känner att ångesten börjar krypa fram.. gaah!

Idag har jag och ellan legat o pressat i solen, vi har också satt rekord i "klockan" med 4 studsar på knät innan bim blev för exhalterad och bet sönder bollen, så kan det gå! Efter det fotade vi våra älsklingar (i ett lugnare tillstånd) innan mamma och elin kom och hämtade mig.

Kände att jag hade frustrationer kvar som äntligen ja, de är inte lösta än, men jag kan kontrollera dem igen, den känslan är underbar! Så jag gick, typ powerwalkade jag 4 km på elljusspåret med jogging i uppförsbackarna (inte alla men några) och 100 situps efter det, grymt!

Nu ska jag börja klä på mig, ska in och äta middag med mamma och elin innan vi ska riva ner smaka på stockholm(jobba alltså) sen ska jag avrunda dagen. puss på er och grattis Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0