gymgrossisten

"Känsliga"/finkänsliga läsare varnas!

mycket tror jag om mig själv men inte detta, jo jag gjorde det igår.. Jag beställde mitt livs första kosttillskott! Jag som allid har "mobbat" b.la. mina ex för att de ständigt skulle ha sina protein shakes och var besatta av skiten, nu sitter man väl snart sär själv, jaja vad ska man göra. Jag har också handlat på apoteket, jag känner mig lite som en tablett missbrukare måste jag erkänna, det är dock för min hälsa och för att "få fart på grejjerna"

Från gymgrossisten har jag beställt ett tillskott som heter "... burn" som ska hindra kroppen från att ta upp onödiga kolhydrater och fett, min kompis har prövat och hon säger att det verkligen fungerar, och.. vi har bevis om man  säger så! Dvs jag ska ta en kapsel innan varje måltid oavsett vad jag äter, så kommer jag bli av med det. Burn ska dessutom också minska aptiten (fungerar det är det mitt mirakel) och minska sötsuget- Jag prövade en kapsel i lördags och vi kan ju säga såhär, en kapsel fungarade i alla fall förbränningsmässigt.. hela dagen! Är hypertaggad på när det kommer till lilla mig på posten, then it's on!

På apoteket köpte jag 2 preparat. Ett av dem ser ut som grus och heter inolaxol som  är för tarmen. Nästan alla människor bär några kilo extra där inne, detta är dock för oroliga magar som arbetar oregelbundet. Detta ska alltså se till att tarmen arbetar i balans. Konsentratet, dvs "gruset" får inte tuggas utan ska sväljas helt vilket jag tycker är en utmaning, känns lite lätt som man sväljer grus och det luktar förjävligt. Men... Även det har fungerat hittills! Och sist men inte minst.. dimetekon! Som är i tablettfortmat mot uppsvälda magar som verkligen fungerar! Hur många säger inte "min mage är så uppsväld idag"? ALLA tjejer gör det och sanna mina vänner.. Detta fungerar!nJag kände skillnad redan första dagen, i love it!

Så nu ska här kilorna rasa och balansen i kroppen byggas upp! Känns som att beach 2011 blir framskjuten några månader, men på gran canaria i vintern blir det inget gömma sig bakom handduken för min del. Åh vad det ska bli skönt att ha tid att träna igen! wonderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0