fuck plans

planer går åt helvete, i mitt fall mer än de faktiskt genomförs.. i stort sett alltid går de bara käpprätt åt helvete. Jag vill bara försvinna och inte komma tillbaka. Åka bort.. Långt, långt bort! Allt kändes så bra, jag mådde så bra fram till igårkväll då jag hamnade på ruta ett igen, allt kom tillbaka igen, det går bara käpprätt åt helvete..
Har åkt motorcykel 2 dagar i rad, otroligt skönt. Känna hur vinden drar, musiken i öronen och hur allt bara försvinner förbi.. Fort som fan. Ridningen har också gått otroligt bra 2 dahar i rad minus att firren har en inflamation i ena ögat. Har också varit med Ellan två dagar i rad, bara varit, pratat, vi förstår varandra helt enkelt.
Idag fyller Sanna 20 och idag har jag varit hundvakt åt bim. kul/mys..
I morgon om allt fungerar som det ska ska jag träffa Rille, som jag inte träffat på snart 2 månader, ska bli kul, ska bli skönt. Nu ska jag dricka upp det sista ur mitt lilla glas, ta en cigg, göra yttligare 100 situps och lägga mig i soffan och somna, det gör jag så sjukt rätt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0