this is my time to shine

idag har jag haft en bra dag med stort B! Tömkörningen med Firren gick riktigt bra med lite hjälp av Ellan, Jocke lämnade Petrus tidigt, så vi tog 1 timmes lång promenad med Ellan & Åsa i tullinges djupa skogar innan det bar av emot cafét och kycklingsallad.
En timme efter fiket åkte jag halvsovandes till min nya bilskola där jag har världens skönaste lärare och.. baba bara 1-2 lektioner kvar i körningen enligt honom - sug på den ni! Efter det var det jordgubbar med smällt chocklad, en billyspizza och ännu lite mer kycklingsallad med Firran & Jasse som ÄNTLIGEN kommit hem från en galen vecka på rhodos (som vanligt..  nästa år blir det två veckor MED mig) och efter det kommer jag hem och ba ba - min semester ersättning på 8800:- hade kommit! en 0.5kms kilometer på det med Petrus och ba ba, jag är otroligt nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0