sad an loving times

hade en otroligt trevlig går kväll med underbara människor. Vi blev några stycken hos Buddha som höll på in på små timmarna, underbart. Det var grill, jordgubbar, bastu, pool och sprit. Otroligt roligt helt enkelt. Jag älskar "buddha gänget", de är mina favorit människor för man kan bara vara och ändå ha så otroligt j*vla kul. Vi bestämde in 2 mini resor, en redan nästa helg då planen är att vi som var på plats igår ska dra till buddhas landställe på Lisö över helgen och att helgen efter det dra till göteborg på en lite roadtrip. Låter inte helt fel va? Måste se om jag kan få in lite inkomst så jag kan följa med.
Hur som helst, med 3.5 timmes halv dålig sömn kastade jag mig på cykeln ner till stallet för att rida i stormen.. Det sket sig ganska hårt kan vi ju säga. Nu är jag hur som helst hemma. Ska plugga körkorts teori och duscha innan jag ska ner och fira farmor, ragga jobb hos faster för att sedan åka ner till stallet och köra järnet. Och idag ska jag sluta min vardagsrökning också, tog min sista cigg i stallet i morse, känns bra, jag ska fan fixa det här, nu ska jag börja äta rätt och träna..  KÖTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0