im freaking out

när jag vaknade imorse hade jag ångest, hade en mysig kväll igår med Bella och C som slutade sent, vilket gjorde att jag var mer otaggad på morgondagen (idag). Först skulle jag övningsköra med mina nya trafikskola och direkt efter det åka till begravningen och sedan åka till stallet osv osv.. Det enda jag kände just då var "jag klarar inte det här" och bröt ut i storgråt i 50 minuter innan mamma ringde och avbokade körningen. Jag la mig i min säng, grät en stund till och sen insåg jag att jag inte heller orkar gå på begravningen mentalt..
Jag orkar inte med mina utbrott när de väl kommer, jag orkar inte. Jag känner att jag misslyckats med allt jag lägger ner tid/vill lägga ner energi på och att jag bara är en stor jävla fail.. När jag vaknade igen, efter en kort stund satte jag mig och gjorde 2st teoriprov för att lätta lite av mitt samvete, även om jag egentligen känner att jag borde göra prov tills nästa gråtanfall är inom ett räckhåll.. Helvete.
Jag ska ta en cigg försöka sova i solen nu en stund, när det ändå äntligen är sol.
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0