idag är det min dag

Försov mig imorse, hade jätte problem att sova i natt, inte helt okej att sova på en svettig soffa när syster lånar ens säng. Ikväll blir de andra bullar! Så jag började dagen med att knata med Petrus ner till stallet och tömköra Firren samtidigt som Ellan red irre och sedan cykla hem.
Nu har jag pluggat teori 2/10 prov har jag gjort och de ska vara klara på torsdag med så bra resultat som möjligt, så jag ska göra några till. Nu har jag nött lite in flames och ska snart ta Petrus på en 2 km promenad innan jag, Elin och Robin ska besöka cancerfabriken i västerhaninge. FYI.. jag är fortfarande rökfri och så stolt över mig själv!
Efter solningen ska jag rida Firren igen, fräscha till mig, plugga och egentligen käka med rille men det fick bli en annan gång. Ska se om vilken tid jag ska på arbetsintervju i morgon och om jag kanske ska sova hos bella om jag hinner med det. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0