I taxin, i trappen, i hissen, i hallen

idag har jag varit hurtig, trotts att min mobil gav upp livet någon gång i natt och glömde väcka mig hann jag till stallet i tid. Jag har ridit, gjort allt klart där nere, ätit jävligt sen frulle och duschat, ska snart fräscha till mig lite mer så man känner sig som en människa igen, än så länge .. - Bra jobbat Lina!
Ska se om Digge kommer över på en kaffe, annars kommer snart Ellan upp hjälper mig att packa om och har fräsch stund med mig. I morgon bär det av mot Gotland, Visby och where's the party, jag kan knappt bärga mig. Hoppas dock att regnet från göteborg slutar inte förföljer mig hela vägen till gotland utan att det stannar här i stockholm. Så, det som är kvar på dagens "to do" är:
  • fräscha till sig
  • packa om resväskan
  • Kontakta Niklääs och Robin på gotland
  • träffa C senare på kvällen
Färgan går tidigt i morgon och partyt börjar 13:00 på dagen, så jag ska bara ladda om, dvs.. det blir sängdags tidigt! Och nu ska jag ut på en ciggiliggi innan jag sätter igång, "ha de gött"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0