i got nothing but love for you

Hej hallå här är jag på visby hamn hotell och bloggar lite.. Saknat mig?!

Skämt o sådo. Jag har haft en jätte bra vecka, tisdagen började bra med Where's the party by Carlsberg med Axwell (en i den kända house trion Swedish house mafia) på kallis i visby. Första var det middag och sen var det borde med rosé och bira, den baksmällan sitter i än idag! Både jag, de äldra jag var där med och Joacim (min kusin) och han vänner erkänner att dte är bland de bästa spelningarna vi varit på, sinnessjukt är vad det är!

Så igår  på dagen kollade vi runt lite och åkte till tofta beach club för lunch, mysigt men som vi tidigaree konstaterat - otroligt lite folk. På kvällen spelade adrian lux på hamnplan 5 och absolut vodka hade event på Gute källaren, så det blev en kort cruise men i ärlighetensnamn så orkade man inte med, baksmällan var fortfarande kvar från kallis. Lux var ruggigt bra, det blev bra drag mot 01 tiden, jag var färdig och drog från Joacim och gänget runt 02.

Just nu regnar det här, är otroligt besviken på vädret, jag är trött och på klimakteria humör så jag befinner mig just nu på mitt hotell rum. Ska kolla lite på tv, sova och äta.. godis! Kan lova att jag gått upp 5 kilo med tanke på all bira man druckit här nere, när jag kommer hem blir det skärpning!

Idag ska jag träffa Niklääs om jag har tur/orkar. Ska se lite hur dagen ser ut. Om jag inte miss minner mig blir det wallers ikväll och fårö imorgon, dit vill jag igen! Nu börjar mina fingrar att somna, jag längtar hem om dagarna, otroligt mycket! Ska bli skönt att åka hem i morgon kväll. Puss och krampå er alla så hörs vi snart igen!

ps. Jag lägger upp korta klipp från axwell och alla bilder när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0