"honey, i'm home"

nu är jag tillbaka på fastlandet utan planer på att lämna det på ett väldigt bra tag! Gotland, min kärlek till dig består .. nätt och jämnt! Vi har som sgat haft 2 dagar med bra väder, vilket är helt sjukt v.29 och inte nog med dte hade hela visby strömavbrott på det, utom hamn plan 5.. varför känns det som att jag redan skrivit det här? Jag vet inte..
Vi åkte hur som helst hem tidigare vilket är det bästa beslutet vi fattat på hela resan. Jag har aldrig druckit så här mycket öl i hela mitt liv och dte känns i kroppen, känns som att man lite gärna kan rulla fram.. Och nu har man redan någons sorts abstinens efter det.. Jajja!
Vi har sett mycket som tur är, inte bara Visby. Mamma och jag tog en biltur förbi snäck, vi har varit runt på fårö som ligger mig mycket varmt om hjärtat och vi har också som jag tidigare nämnt varit på tofta. Så lite har man faktiskt sett utom nattliv och hotellrummet.  (skrattar för mig själv när jag kände hur mycket den sista meningen kan misstolkas)
Så igår kväll kom jag hem och åkte direkt till Buddha som hade fixat käk och ännu mer bira. Kom hem l´runt 12 tiden mätt och belåten och somnade framför sista snutten av gladiator på soffan. Underbart helt enkelt, och jag har redan varit i stallet och ridit ut med ellan samt mockat 4 boxar, inte illa pinkat!
Nu ska jag lägga in lite bilder från resan så ni får en lite bättre bild av det hela, enyoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0