har hela haninge hittat hit?

Igår var jag på fest med, hur konstigt det än låter, min gamla mattelärare Anders, hans polare från haninge som alla tyckte var lika någon och inés, firran och Bella. De var hyrt en lokal precis ovanför globen, vi såg hem från utsikten, det var fri bar, pool, bastu, dansgolv, hela skiten och.. shots!

Det var länge sedan jag hade en så stört rolig kväll från början till slut, den kunde knappt blivit mer lyckad. Inés och Bella åkte hem tidigare, firran och jag vet inte hur vi kom hem, jag vinglar av bussen utan att veta att hon fortfarande sitter bredvid mig och hon glömmer att gå av och får gå 2 km hem. Bella är uppe och jobbar och inés ligger hemma och spyr, jag har varit däckad hela dagen, firran med. Jag tror att vi alla kan konstatera att det var en stört rolig kväll. En bättre kväll än gårdagen får man faktiskt leta efter, haningemänniskor vet hur man festar till det - den saken är klar!

Vill tacka alla som var där för igår, speciellt mina underbara tjejer, ni vet att jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0