far och dotter dag

Idag har jag varit snäll, har fortfarande feber men mindra hosta och halsont, med andra ord - jag är på bättringsvägen! Idag har jag hjälpt pappa att måla om i garaget, blev bara fönstrerna idag då det där j*vla spacklet vägrar torka, så vi håller tummarna på att vi kan sätta igång i morgon.. "Skam den som ger sig".
Efter det åkte vi motorcykel till Nické & Tuddés en snabbis för kaffe och (i mitt fall) deras extremt goda kanelbulle. Så var det hem, små dega lite och sedan åka ner till stallet, göra de grejjerna, hämta cykeln och åka hem igen. Så kände jag näe, jag måste göra något åt mig själv.. Så jag har börjat med min pack lista, noppat ögonbrynen EXTREMT noga och färgat håret - riktigt nöjd är jag. Mörkt som vanligt men  det behövdes, hade en riktigt fin utväxt och solblekta slingor här och var, lite påfyllning på extentionsfronten, klippning och jag är hemma!
Hjälpte sedan syrran med hennes hår, som tack skjutsade hon mig till C som jag fick en "cigg och puss paus" med, otroligt mysig den där killen, börjar gilla honom mer och mer.. helvete! Och nu sitter jag här och updaterar min "nya" mobil som äntligen har kommit - äntligen!! Så nu ska jag gå att nås precis som en vanlig människa, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0