trötts vädret, en otroligt bra dag!

Hade en riktigt mysig dag i stallet, till att börja med. Efter det blev det en lång dusch och stressa i ordning mig innan Rille kom över för kaffe, man vill ju inte vara helt naken hallå hallå ? Så efter 2 koppar kaffe bil och allmänt skit snack skjutsade han ner mig till stallet så jag hann möta upp Ellan (och pussa på min prins) och ge mig av på dagens äventyr!
Så nu är det kirrat! Om exakt en vecka (torsdag) klockan 12:00 blir jag gaddad på give and take studio i handen. Ska bli otroligt kul! Är helt övertaggad. Och i studion mötte jag Bengan från åhléns, var lite roligt, hans såg något förvånad ut måste jag säga "lilltjejen ska vara tuff med tatueringar" haha.. Är så glad att jag kan göra den, och billig var den också, 2000:- var det jag får betala, och jag hade räknat med minst 3, så jag är riktigt glad idag!
Efter det åkte vi och köpte hårfärg åt ellan. Vi bestämde oss också för att ha en nykter myskväll i morgon (som garanterat kommer sluta onyktert om jag känner oss rätt) Så jag har ganska kortfattat haft en otroligt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0