sjuk-t

fattar inte hur man kan hosta så mycket som jag gjort de senaste 3 dygnen. Det känns fan i mig som om mina lungor ska hoppa ut från bröstkorgen, iaf när jag ska sova. Helvete säger jag bara! Och host medicin? Som om det skulle hjälpa nej nej, skit grejjer. Och tid att gå till läkaren har man inte heller. Fan vad jag längtar till februari, finns två bra anledningar
1: en hel vecka med sol, bad och party med empa
2: operation så jag får ett nytt liv
det kan fan inte bli mycket bättre? Jag är helt död. Ska prata vidare med min blivande man från england, sen ska jag hoppa i säng. Bussen går 06:50 i morgon, känns si sådär lagom kul utan någon väckarklocka, känns ju som att man kommer lyckas.. Wish me luck chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0