picture for me

nu ska jag börja dra mig hemmåt, eller hem för att åka direkt till firren. Äntligen. Efter stallet blir det till att elin ska fixa mitt hår (ÄNTLIGEEEN) har känt mig så sjukt naken den senaste tiden, där av inga bilder på mig själv. och börja förbereda packningen en aning och sova. Börjar 07:30 i morgon och då vill jag vara pigg..

Blev just erbjuden att bli fotad av Gustav, en av killarnasom driver en av bloggarna jag följer(dudesdownunder.wordpress.com) pga min profilbild på facebook. Ganska coolt tycker jag. Så nu är det dags för mig att komma i trim, fort! En liten morot sådär, det gillar vi! Fick precis kick ångest över vad jag ätit idag/ ätit till frulle.. Nog om det, I'm off and i'll be back! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0