outside the office

idag har jag kobart med petri på fältet. Har varit riktigt roligt och otroligt skönt att sluta lite tidigare än vanligt! Jag har lärt mig mycket som faktiskt har fastnat och.. Jag har gjort min första spolning helt själv! Säger då det, se upp där ute, för när jag blir bartender kommer jag bli.. faaaarlig! Insåg på väg hem hem hur alla kollade på mig, mitt utsmetade smink, otroligt fettiga hår och på det.. luktade jag en blandning av öl och klor. Bra lina, riktigt kvinnligt!
Så efter jobbet slängde jag i mig 10 pankakor innan det bar av till stallet, var så sjukt hungrig efter att ha ätit 1 macka till frukost och 2 dl superkryddad thaimat. Jag fick tårar i ögonen för att den var så stark.. Suck säger många, mitt svar: ni skulle minsann har pisstråkigt utan mig! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0