"låt spelet börja"

jajamen då var dte igång, förlåt för att jag inte updaterade bloggen igår! Men när man kommer i säng klockan tolv och ska upp klockan halv 6 måste jag erkänna att updatering av bloggen inte är dte första jag tänker på, bad lina, bad!

Efter stallet satta jag och Elin igång direkt, då var klockan 8 och vi blev klara med alla folieslingor halv elva. Sen skulle det sitta en halvtimme, sköljas ur och sedan skulle nästa "dämpande" fär i 10 minuter. Måste säga att det blev väldigt bra! Jag trodde (med tanka på att jag har nästan svart hår) att det skulle se ut som att någon kissat i mitt hår eller att någon försökt elda upp det, men det blev fina slingor och lite ljusare hel het på håret, men detta var som sagt bara en början på det hela, ska ha min naturliga hårfärg igen. Så nu ska håret vila några dagar, sen ska jag färga det en eller 2 gånger innan jag åker utomlands (beroende på hur mycket tid det finns till) sen får solen göra sitt och håret får vila en månad.

Det är skönt att jag kommit över den värsta delen av min hårfärgs period. Då kunde jag färga håret (utan att överdirva) 3-4 gånger i veckan för jag var missnöjd eller ville ha en stor skillnad - snabbt! Jag förstår inte hru mitt hår kunde överleva det, det är dock mycket finare nu än var dte var under den perioden så, jag ska vara försiktig och ta det i sin takt. Det är ju i sommar det ska vara fint tror jag, eller ja, innan 11 mars helst. Men vi får se, det får ta sin tid :)

Kommer bilder på reslutatet ikväll om det är märkbar skillnad på bild!

Kommentarer
Postat av: elin

Dock började vi med ditt hår halv 9 för ja fixa min tv, och var klara kvart över 10 du sköljde halv.. försök inte få mej att låta dålig, please! ;)

2011-01-21 @ 17:27:29
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag får dig inte att låta dålig jag menade mer på att dte tog förbannat lång tid och att jag var trött! Klockan han bli 12 ina jag var i säng sörru!

2011-01-21 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0