kroppsligt

Jag försöker "våga vägra vågen" men jag är nyfiken, jag pressar mig själv till det här, jag försöker krympa magsäcken utan att stressa det. Jag försöker bli lika "fit" som förut utan att träna (eftersom jag inte kan) och då måste man ta till andra knep. Det är ju trotts allt dte här jag kan, när jag vill. när jag känner pressen.

Jag vill veta om det går åt rätt håll men jag vågar inte ställa mig på vågen och ta reda på det. Jag skulle bli galen och så otroligt besviken på mig själv om jag inte lyckats. Och då lär jag (om jag känne rmig själv rätt) äta och få börja om på ruta ett igen. Vilket jävla dilemma. När jag blir frisk är det jag som börjar gymma, eller köra wii yoga några dagar i veckan. Jag mår inte bra av att inte träna! I morgon är det upp till bevis, i morgon ska jag våga och se om det går åt rätt håll. Varför nämner jag äns det här? det är ju bara pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0