it's not my day today

har redan spillt kaffe på mig själv, jag har jobbat i snart 2 timmar. Fan vad ovärt det här är. Jag hatar min nya kaffekopp. Jag som är sugen.. Helvete.. "vissa straffar gud medsamma" som min älskade pappa skulle sagt. Igår när jag kom hem från stallet tryckte jag och mamma i oss 2 delicatobollar och kollade på SALT. Sjukt bra film och det var den enda m"aten" jag lyckades behålla igår.. Får jag inte behålla maten idag blir jag arg, ruskigt arg!

Jag skulle ha träffat Empa efter jobbet idag, men eftersom jag slutar så sent, eller är hemam runt 9 kändes det inte som någon större idé. Så efter jobbet blir det stallet, duscha och hoppa i säng. Pissdag är vad det här är.. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0