"info"

Just nu sitter jag på jobbet och planen är att jag ska lämna kontoret 16:00, man vet dock aldrig hur det blir med den saken.. Det är ju fredag.  Så på lunchen ska jag ta "dagliga rundan" ner tilll citygross och köpa lite godis och smarr att bjuda på på jobbet och i stallet. Efter arbetsdagen bär det direkt av till give and take studio för en recheck på tatueringen så allt är som det ska. Där efter plockar mamma upp mig så bär det direkt av till stallet för att rida, städa skåp och mysa med Firren. Sen bär det av hemmåt för att fortsätta packa och beroende på vad klockan blir ska jag ner till firran för lite fredagsmys och "avsked" sorgligt det lät.. Det stryker vi! Sen ska jag försöka komma i säng för att hoppa in en iskall bil 05:30 på morgonen mot arlanda!

Jag ska försöka updatera bloggen på något internetcafé, om inte annat langa en bild eller två. Men vi hörs senare idag! Be sure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0