idag red jag under stjärnorna

det var så mysigt. Har inte ridit firren på 2 hela dagar och inte varit där på en dag. Kände verkligen hur mycket jag hade saknat honom när jag kom in i stallet och såg honom idag. Så, vi tog vår första uteritt själva i mörker idag. Han var lite rädd min stora kille, men jag tycker ändå att det gick otroligt bra. Han är ju inte helt hemma än om vi säger så och vi har bara ridit ut tillsammans 4 gånger totalt så, det gick väldigt bra! Vi gör framsteg tillsammans även om de är små!
I morgon ska vi tömköra och finslipa lita på volten, samma sak på fredag. Har lagt upp det som så att jag ska tömköra minst 2 dagar i veckan, och eftersom han lite klumpigt fick 2 vilodagar i rad så är det bara att köra med hårdhandskarna nu för på helgen vill jag passa på att rida ut när det ändå är ljust utomhus. En supermysig dag idag med världens bästa kille, älskar min firris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0