... host

Jag är helt slutkörd. Vi hade mycket på jobbet igår, tåget kronglade jag träffade mitt ex Aleks (var väldigt kul dock) solade och min häst har tydligen strålröta.. Annars mår jag väl bra? Mjo.. Men min hosta vägrar ge sig, och inatt var den mer än brutal. Jag har totalt sovit 3 timmar inatt, att då sitta på ett tåg mot jobbet 06:10.. Det var väl inte det roligaste jag gjort måste jag nog erkänna men, måste man jobba så måste man! Min arbetsmoral är nu mera på topp har jag märkt!

Så nu är jag på plats, blir nog något inlägg runt lunch om jag har tur, om inte annat "outfits" när jag kommer hem ikväll. Bara 2 dagar kvar nu, är taggad! Dock inget mer solandes innan jag beger mig från iskalla Sverige. Dagens tids: Sola inte om du är förkyld, det blir MYCKET värre. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0