Vad hände egentligen 2010?

I början av året var jag tillsammans med Aleks ett tag
strax efter det åkte jag elin och mamma till gran canaria
Efter det tränade jag som en galning på sats & styrketräningen inför studenten.
Sen hade jag martin och rickard överleva i skogen som projektarbete, inte allt för lyckat
Jag började precis som elin med fastbrända extentions
jag gjorde min 3:de tatuering 5 maj innan min studentskiva
jag var på många roliga studentskivor
jag tog studenten
jag fick en resa till rhodos en vecka i studentpresent med Firran, Jasse & Emil
efter det var jag kär i Bob ett bra tag
efter rhodos festade vi till det rejält, inte minst på midsommar & Eric Prydz
i mitten av juni började jag jobba på åhléns lager i jordbro och slutade sista oktober...
i september flyttade Jojo & Patricia till Malta
jag gjorde min 4 & 5 tatuering (fick göra denna i 2 omgångar)
Sen var det halloween, då var vi vampyrer - twilight style!
Jag fick jobba på stockholm beer & whiskey för Jämtlands bryggeri
På hösten började jag och Rille ha kaffekvällar en gång i veckan
jag fick 1 års vikariat på Carlsberg inom teknisk support
Varit på mitt livs första kryssning, det var flippat på galaxy
sen fyllde jag 19, precis som resten i tjejgänget <3
jag köpte min 2:a häst Light a Fire A.K.A Firren
fick tabort min älskade Toppe
jag har också..
* Varit i blekinge en sommarvecka
* haft otroligt sköna ute kvällar & fyllor
* haft för många ragg & varit kär i ett flertal godbitar
* gjort otroligt fina vurpor
* varit för lite på bio
* tjänat mer pengar än jag någonsin gjort tidigare
* jag hade ett jätte bra nyår!
Det här var bara en del av allt det som hände 2010. Jag ska dokumentera 2011 lite bättre, men det här var det viktigaste. Lite roligt tycker jag när man kollar tillbaka. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0