en bra dag

har haft en otroligt händelserik dag idag! Lite krydda i livet är precis det jag behöver just nu.. Sen godiset jag och Firran tryckte i oss kunde jag faktiskt skippat.. Men, då fick man hoppa över middagen istället! Simple's that!
Den roliga dagen börjar på morgonen när jag kommer till jobbet och en kollega frågar mig om jag vill ha en disney film av henne och hon säger" du är ju fortfarande ung, så du kollar nog mer på det här än jag gör" tack, tror jag? Jag fick mig ett gott skratt! Som tur var var det en hockey film, ska försöka se den med nova i helgen. Eller se den när hon somnat blir det nog mer.
Efter det är det standard.. lunchdejt med firran så klart! Då när jag går "min vanliga runda" till citygross för att köpa cigg träffar jag två spaniorer som tror att jag är spaniorska och drar fraser till mig på spanska som "hola, como estas?" Hej hej säger jag tillbaka och brister ut i skratt.. Fick mig några roliga kängor på jobbet också. Har verkligen börjat trivas på jobbet, äntligen. Jag tog också tummen ur röven och bokade massage tid. Så på torsdag klockan 13:00 ska min rygg bli lite omhändertagen igen, äntligen!
Efter jobbet tar jag bussen till brommaflygplats där jag möter upp Rille som skjutsar mig till Firran. Jag behöver verkligen min rilledos lite då och då och idag var det dags. Efter det mötte jag firran, eller, jag hängde hemma hos henne en stund innan hon kom hem, sen kollade vi på "john tucker must die" så underbar film! Jag älskar american teenage filmer, ÄLSKAR!

Efter det missar jag självklart bussen hem och får ta mig en skön promenad hem. Var riktigt skönt faktiskt, det var inte så mörkt ute. Jag har haft en toppen dag, men jag saknar mig firris. I morgon blir det en helkväll i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0