det är tur att man inte tar åt sig

Ibland är jag så otroligt gad att jag gått 3 år med Olle, Buddha och Digge. De har "flameat" mig för allt man kan bli flamead för, trodde jag. Men, som de säger, "spelet är inte över än" haha. Lite vitsig där..

Träffade en gammal kompis här om dagen som hade sett min nya tatuering. Han frågade då vad siffrorna stod för. För de som inte vet står de för topas, det var samma nummer som han hade inbränt på halsen. Då säger han glatt: "Haha, det är samma nummer som jag bor på" Alltså, han trodde jag hade tatuerat in hans adress på revbenet.. ja vad ska man säga, "fejkhummer" och adresser. Jag kan nog leva med det.. haha suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0