brundin blir halvblondin

jag är så trött på att få en ljus utväxt hela tiden. Visst, det är inte vackert med tjejer som är über blonderade och har en så markant "svart" utväxt att den syns på en kilometers avstånd men jag är så otroligt trött på att ha det. Så nu har jag nästintill bestämt mig för att jag ska försöka återskapa min naturliga hårfärg, dvs, råttfärgat, mörk blondt, ljus brunt kalla det vad ni vill, men en mörkare nyans av blondt och en ljusare nyans av brunt. Jag ska helt enkelt bliväldigt ljus brunhårig och slippa en brutal utväxt och att färga utväxten var och varannan vecka. Något i stilen med bilderna nedan, firran, fia,  girls, vad säger ni något i stil med det eller behålla min svartskalle look?
VÄRLDEN GÅR UNDER VILKET P R O B L E M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0