10.01.2011

vilken jävla dag. Dagen börjar med att jag går upp c:a 30 innan jag hade behövt. Men dte kunde jag leva med, efter det så sätter jag mig på tåget med Firran som inte är vidare pratglad (förståligt så tidigt på morgonen) och när jag går av, jätte nöjd över att jag kommer vara på jobbet i god tid.. Kommer inte buss helvetet i sundbyberg! Jag väntade tappert i 35 minuter innan bussen kom, 3 bussar var dte som inte kom och 5 av mina tår som jag inte kunde röra på. Jag var så otroligt nära på att få ett skrikutbrott. Som om det inte skulle vara nog, efter en halvlång dag på jobbet där kunde börjat ragga på en över telefon, (vad är grejjen med det? De vet ju inte ens hur jag ser ut?) vad lyckad jag med då? Jo, åka fel buss hem!
Så jag fick tjaffsa med busskillen för att få gå av och sen gå 1,5 km där jag aldrig varit förut i hopp om att jag är påväg åt rätt håll. Jag bara HATAR sundbyberg av hela mitt hjärta! Fan vad dte är dags för mig att ta körkort nu! rrrr..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0