en sån där dag ..

idag vet jag inte vad som är fel på mig. Det börjar med att mamma släpper mig (som alltid) i västerhaninge och jag ska ringa Firran och kolla vad hon är. På stentrappan påväg ner till tåget missar(?) jag trappsteget, snubblar baklänges och åker kana ner för resten av trappan. Jag hade en sån sjuuuuk jävla tur att jag inte slog i huvudet, och att ingen såg! Tack älskade tjocka halsduk <3

Efter det går jag till pressbyårn och skäms för mitt felsteg och tröstköper mig en readbull som jag bestämmer mig för att öppna på jobbet. Jag öppnar den, ställer den mitt framför mina pärmar, som jag ska börja bläddra i, vad händer? Jo, jag spiller ut halva redbullen om mitt skrivbord.. Som just nu luktar red bull light.. Bra lina! Vad mer kan gå fel idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0