test 1

Har gjort del ett av min redovisning idag, gick väl inte för bra och var allmänt oförberett. Jag som gick och la mig lite innan vad jag trodde jag skulle lyckas med bara för att. Jag som gav mig fan på det här, jag hatar att jag tar kretik negativt varje gång, och att jag inte blivit lärd vissa saker rätt från början. Ä ovant och lite småobekvämt att ha någon som lyssnar på de samtalen man har med kunderna, blir riktig konsentration och fokus idag, kommer vara helt slur. Men..  Som i riesen reklamen "Ähh, allt ordnar sig!" Nu ska jag ladda och rocka sönder test nummer 2!

Just nu längtar jag efter 4 saker:
* lunchdejt med Firran
*
Rida Firren
* Sova
* operera halsen & Näsan så jag blir pigg någon jävla gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0