redan en händelserik dag

Man går ut och inser fasen, det är ju riktigt kallt ute.. Så ser man på termometern att dte är -17 grader ute och vill bara krypa ner och lägga sig igen. När man nästan kommit fram till jobbet tar det tvärstopp - köer! Så jag kommer 15 minuter försent.. På detta fungerar inte min dator, jag akn inte logga in på min kollegas dator och jag kan inte koppla på min telefon.. När jag sprungit runt halvabyggnaden & ringt kundtjänst så "woops, nu fungerar det".. suck

Ja asså, mitt liv är det konstigaste jag varit med om, än så länge. Det kan ju vända (?) På lunchen gör jag ett tappert försök med min varamkoppen svampsoppa jag tänkte, men dte är ju svamp i, det blir ju gott! Men.. Det blir varmtvatten med svampsmak som tar 20 minuter att få i sig, och.. det är en halv centimeters pulversvamp i.. Mättande! Så jag tryckte i mig en lite macka med ost och skinka till frukost. Men jag har mina förberedelser och jag ska lyckas. Trotts allt detta är humöret ändå hyffsat på topp. Duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0