mardrömmar

vad ska man säga. Har min mamma mardrömmar blir jag Lidande, mycket mer än så angående den detaljen kan jag faktiskt inte säga utan att det blir fel, men, det var mycket värre än så. Igår natt var en av de värsta nätterna jag varit med om i hela mitt liv!
Alla vet om mina problem med halsen, tror inte någon som läst bloggen missat det. Vad händer då i natt? Jo! Varbildningen (eller vad man nu ska kalla det) lossnar på min vänstra sida! Det kändes som om någon tog en kniv och skar bort den från gommen på mig. Efter det när jag äntligen slutat böla över smärtan och somnat, då kommer mamma och väcker mig, samtidigt som hon väcker mig.. Då händer samma sak, på den andra sidan av gommen! Det gjorde så sjukt ont! Det är nog den värsta smärtan jag varit med om! Jag kunde knappt svälja vatten i morse när jag skulle ta min medicin. Fy i helvete alltså! Det ända ljusa med detta är att det faktiskt gått över lite under dagen så, idag har jag nästan kunnat prata normalt utan någon större smärta - när jag skrattar som gör ont i hela kroppen på mig och kunnat äta hyffsat normalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0