ledsen i ögat

Det började med att jag hostade så hårt igår att det kom blodfläckar i handfatet. idag har varit en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag är ganska tålig, dvs har en ganska hög smärttröskel, men idag kunde jag inte hålla tårarna. I morse hade jag så ont i halsen att jag inte ens kunde svälja vatten. Jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Jag gick upp från sängen runt efter lunch, fick i mig en isglass, tvingade mig själv till stallet och åkte hem och la mig igen och gick upp halv 8. Jag har varit helt jävla lam idag.
Jag är så jävla trött på det här, även om jag blivit bättre till och från under dagen. Men att inte ens kunna gå ut och om jag kan det inte vara själv någon gång, lukta illa ur munnen och allt du lyckas får i dig smakar illa eller är fruset...
Jag mår illa just nu bara jag ser isglass. Jag kommer ng aldrig mer i mitt liv kunna äta isglass. jag vet att jag låter som en gnällspik och jag HATAR gnällspikar, men det här är fan inte kul längre.. åhh.. Helvete vilka värdelösa veckor jag kommer ha nu.. huhäää.. Nej, jag och mamma har hyrt the killers. Så, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0