just say hello

Idag har jag äntligen känt att jag lever. Efter att jag gick ner till stallet 2.5 km och longerade firren fikade jag med tessan, jag drack kaffe för första gången på en vecka som var sjukt gott! Efter det gick jag till martin där det var ännu mer kaffe som jag inte lyckade få i mig, där sa halsen ifrån. Jag kollade nr han spelade ngt dataspel, var det äckligaste jag någonsin sett, som tur var höll martin med om det så jag kände mig inte såå mesig ändå. Sen gick vi upp till Buddha där spelandet fortsatte, fast ett annat spel och snacket började. Har haft en lugn och jätte bra dag. Precis vad jag behövde, träffa lite folk utan ansträngning. Det är det bästa som finns, att inte behöva prata för att hålla igång en konversation utan bara njuta av varandras sällskap. Jag har haft en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0