idag var jag i stallet

var länge sedan jag såg min lilla mupp så glad över att se mig, Gick riktigt bra att longera idag, han var pigg och bara sprang sprang sprang. Hittade inte mina hjälptyglar så idag fick jag vara lite kreativ och skapa mina egna. Gick kort och gott riktigt bra och i morgon kommer hovis. Så i morgon blir det vila igen, ska kolla med Malin om hon vill ställa upp och rida lite nu när jag inte kan. Så i morgon ska hennes otroligt snälla mamma både skjutsa ner mig och hämta mig från stallet när det är klart, Ann är otroligt snäll måste jag säga!
Är lite kaos på ridfronten pga min operation och andra småsaker. Men jag jobbar på en lösning på det, så det blir mer fokus på stallet snart. Ska i morgon skriva ner en lista på vad jag & Firren behöver och sen i helgen ska mitt skåp städas ut. Nu ska det bli ordning på torpet, min del iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0