i work my way up

i morgon kommer också bli en mysdag, och den tänker jag vara laddad för, så jag ska alldeles strax krypa ner i säng och försöka få några timmars sömn innan sista medicinen. I morgon ska jag direkt ner till stallet när jag vaknat, blir samma träning för Firren som idag, dock inte lika länga och om jag orkar även strech.
Efter det måste jag städa upp lite hemma (mammas order) sen kommer Fia förbi och sedan även Firran efter hennes jobb. Då blir det film och allmänt supermys med mina absoluta favorit blondiner! Och så ska Fia äntligen få sin present! Jag skäms fortfarande när jag inser hur försenad den faktiskt är. Och någon gång under dagen ska Elin försöka tunna ur mitt hår också. Kommer bli en super mysig dag, jag känner det på mig. Så, ni lite mer bad ass people, när ni går och lägger er, då får ni sova så gott! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0