i show you the way to go

Igår kväll toh jag steget. I morgon är det dags för min halsmandels och näs operation och nu känner jag att jag väljer att leva fullt ut. Jag vill ha ett långt liv och inte det korta som en läkare förutspådde mig sist jag var inne för luftrörskattar. (jag tror att han överdrev för att skrämma mig, men ni nära och kära vet vad det handlar om och det stannar där tack.)

Så igårkväll stog jag ute i -22 grader och tog min sista cigg, inte mysigt för fem öre noch jävligt framstressat men. När jag kom in klippt6e jag sönder de ciggen jag hade kvar i mitt paket. Ett stort kliv åt rätt riktning, nu jävlar. Jag har ett undantag för min rökning, det är min 20 årsdag (även om jag troligen inte kommer vilja röka cigarr då) Nikotinfri vattenpipa är också ok. Så från och med nu: den som ser mig vara i närheten av att röka/köpa eller röra vid en cigg.. SLÅ MIG HÅRT I HUVUDET! fell free! tack!

Så, now i choose life and i'll hope the smokers follow my way to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0