en prefekt lördag by far

när jag vaknat alldeles för tidigt blev det prat med min extra mamma nummer 3 (Bettan, firrans mamma) Sen bar det av till stallet och rida plutten. Fick sällskap med Catrin på galoppbanan i den säkert 1 meter djupa snön. Firren tyckte det var jätte kul och var jätte taggad och väldigt trött efteråt. Vi har börjat få upp kondisen båda två känner jag! I morgon blir det samma sak igen, riktigt kul att rida med Catrin, vi kommer igen när vår kondis kommer! Det gäller att passa på medan man endå har chansen! Hade pisåa ( nej jag vet jag kan inte stava) och tur var dte måste jag nog säga, annars hade jag nog trillat av några gånger! Är dock synd om min lilla skatt, han har fått JÄTTE skavsår av sin sadelgjord. Så imorgon blir det hans fula hoppsadel och en sväng förbi stav och köpa ludd till gjorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0