and now it's rehab

jag gjorde det och det gick bra, det tog lite längre tid än väntat, men jag spring inte från väntrummet innan operationen och jag mår överlag bra. Så jag ska inte klaga. Jag kan prata även om jag sparar på det så mycket som möjligt, det är inte skönt för fem öre kan jag ju säga.
Jag har en "mat och sovklocka" och 3 eller 4 olika mediciner som jag ska ta visa tider på dygnet. dos nummer 2 (för idag) tog jag för snart 2 timmar sen och 00:00 i natt är det dags igen. I don't like it! Bortsett från det, att jag har ont i munnen hela tiden och att jag inte får göra något (inte ens i stallet) är det inte så farligt som jag trodde. Men som sagt vem är jag att klaga, det är en eller två veckor det handlar om, tvinga i din glass, vatten och håll käften kvinna! Så det så!
Haha det roligaste samtidigt som det är bland det värsta minus illamående idag var nog:
1. När jag vaknade upp ur narkosen och säger till mamma "mamma, har du kollat kondensoren? Den måste lagas!"
2. "mamma J ligger där borta, ser du honom? Han är också här!"
3. Det tog mig 45 minuter att få i mig 3 pannkakor, som är det, 2 isglassar och en donken isglass som jag fått i mig idag!
bilder för rolighetensskull (och för de okänsliga) kommer i morgon höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0