ålder & nostalgier

hade min vardagliga lunchdetj med Firran. Det var så mysigt!
Vi började prata om gamla minnen samtidgt som jag stod och köpte cigg på citygross. Då, för första gången på över 1 år frågar de om legg. Kassörskan var ganska rolig också när jag sa att jag fyller 20 iår, och sa att man måste fråga om man är osäker, och att jag skulle ta dte som en komplimang vilket jag självklart gjorde! Plus att jag fått många komplimanger för mitt nu ganska mycket ljusare hår.

På lunchdejetn disskuterade vi (förutom alla min pojkvänner) gamla minnen och hur sinnes sjukt dte är att vi inte har mer rynkor än vi har (vi har inga). Det låter kanske konstigt, men vi kom fram till att dte är konstigt eftersom vi först och främst missbrukat solarium och sololja oerhört mycket och att vi till och med under en hel sommars period hade som dagsrutin: Sola utomhus tills solen gick ner, dessutom men någon form av olja - gymma - sola solarium. Det är helt sinnes!

Tyckte det var ett ganska intressant samtal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0