what the hell just happend

äntligen! idag satt den må jag säga. Fick låna hem 3 sadlar av sussie var av en av dem, en äldre allround sadel satt helt perfekt. Till och med min mamma såg att den satt bra, inte bara på firren utan också för mig. Han gick som en klocka, ställde sig knappt trots att han var jätte stressad och jag fick helt plötsligt en sits igen, det var helt strålande. Det som fattas nu är en sadelgjord i rätt storlek och att gramanen är på så är jag hemma! En sadel som denna ska jag ha!
Ska köra ett riktigt pass med min prins i morgon så han blir av med all överskotts energi han hade idag, man kände att han gjorde de för att jävlas, men jag gav mig inte, nu är jag taggad, detta kommer bli så sjukt bra! Detta var precis vad jag behövde - framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0